
BOOKS - Learn C# Programming by Creating Games with Unity (Beginner) Learn C# and Enj...

Learn C# Programming by Creating Games with Unity (Beginner) Learn C# and Enjoy the Process
Author: Patrick Felicia
Year: 2024
Format: PDF | EPUB
File size: 10.7 MB
Language: ENG

Year: 2024
Format: PDF | EPUB
File size: 10.7 MB
Language: ENG

The book "Learn C Programming by Creating Games with Unity Beginner" offers a comprehensive guide to learning the C programming language through the creation of engaging games using Unity game engine. The book is designed for beginners who want to learn C programming in an interactive and enjoyable way. The book covers the basics of C programming, including variables, data types, control structures, functions, and object-oriented programming. It also delves into more advanced topics such as graphics, animation, and physics. The book begins with an introduction to the C programming language and its importance in the gaming industry. It then moves on to the basics of Unity game engine and how to create a simple game using C programming. The book provides a step-by-step approach to learning C programming, starting with basic concepts and gradually increasing the complexity of the games created. Throughout the book, the author emphasizes the need to understand the process of technology evolution and the importance of developing a personal paradigm for perceiving the technological process of developing modern knowledge. This paradigm is essential for survival in a rapidly changing world where technology is constantly evolving. The book encourages readers to embrace this paradigm and use it to navigate the ever-changing landscape of technology. One of the unique features of the book is its focus on the unity of people in a warring state. The author argues that technology has the power to unite people across cultures, religions, and borders.
Книга «arn C Programming by Creating Games with Unity Beginner» предлагает исчерпывающее руководство по изучению языка программирования C через создание увлекательных игр с использованием игрового движка Unity. Книга рассчитана на новичков, которые хотят изучать программирование на C в интерактивном и приятном виде. Книга охватывает основы программирования на Си, включая переменные, типы данных, структуры управления, функции и объектно-ориентированное программирование. В нем также рассматриваются более сложные темы, такие как графика, анимация и физика. Книга начинается с введения в язык программирования Си и его важности в игровой индустрии. Затем он переходит к основам игрового движка Unity и тому, как создать простую игру с помощью программирования на Си. В книге представлен пошаговый подход к изучению программирования на Си, начиная с базовых понятий и постепенно увеличивая сложность создаваемых игр. На протяжении всей книги автор подчёркивает необходимость понимания процесса эволюции технологий и важность выработки личностной парадигмы восприятия технологического процесса развития современных знаний. Эта парадигма необходима для выживания в быстро меняющемся мире, где технологии постоянно развиваются. Книга призывает читателей принять эту парадигму и использовать ее, чтобы ориентироваться в постоянно меняющемся ландшафте технологий. Одной из уникальных особенностей книги является её направленность на единство людей в воюющем государстве. Автор утверждает, что технологии способны объединять людей в разных культурах, религиях и границах.
''
